خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

وی افزود: با توجه به تعاملی که با رگولاتوری وجود دارد، درخواست داده ایم فهرست شهرها بازنگری شود و به نظر می‌رسد مشکل برطرف شود. خرید شارژ ایرانسل
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا خرید شارژ ایرانسل فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شماره 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از دیگر خطوط، به ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
در برخی از ساعات شبانه خرید شارژ ایرانسل روز؛ وایمکس ایرانسل رایگان شد
فرم‌ویر یا میان‌افزار، نرم‌افزار واسطی است که دسترسی به سخت‌افزار را میسر می‌کند و با استفاده از این نرم‌افزار واسط می‌توان تنظیمات مورد نظر را روی مودم اعمال کرد. معمولاً با مرور زمان مشکلات نرم‌افزاری ریز و درشتی در فرم‌ویرهای قدیمی یافت می‌شوند و هم‌چنین گاهی فرم‌ویرهای قدیمی با برخی نرم‌افزارها یا سخت‌افزارهایی که تازه عرضه شده‌اند به خوبی کار نمی‌کند. بنابراین سازندگان سخت‌افزار گاهی نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر خرید شارژ ایرانسل خود را منتشر می‌کنند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنند.
وایمکس نیوز- ناصرحسین اصفهانی گفت: زمانی که پروانه وایمکس سراسری مبین نت از سوی رگولاتوری ارایه شد، مدیران این شرکت با ارایه طرح تجاری اعلام کردند خرید شارژ ایرانسل که در مدت زمان مشخص می‌توانند 340 شهر را تحت پوشش شبکه مبین نت قرار دهند. اما اکنون که وارد کار شده‌ایم، نحوه استقبال کاربران مشخص شده و حتی اگر مبین نت در برخی مناطق اعلام شده پوشش ایجاد کند، مشترکی برای استفاده از سرویس وجود نخواهد داشت.
وایمکس نیوز – روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت طی اطلاعیه ای اعلام کرد : نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر (Firmware) مودم‌های وایمکس این شرکت به تازگی منتشر شده است. با ارتقاء دادن فرم‌ویر مودم، برخی مشکلات گزارش شده که ممکن است تعدادی از مشترکان اینترنت خرید شارژ ایرانسل پرسرعت وایمکس مبین‌نت هم‌اکنون با آن مواجه باشند برطرف خواهد شد.
وی گفت: با توسعه خوبی که در شهر تهران به خصوص منطقه غرب داریم، اکنون وضعیت پوشش و سرویس به نقطه مطلوب رسیده و کارشناسان ما تمامی تلاش خود را در رابطه با ارایه هر چه بهتر سرویس خرید شارژ ایرانسل به کاربران انجام می‌دهند. اصفهانی در خصوص نارضایتی مشترکان از میزان اشغالی مرکز تماس مبین نت نیز گفت: تعداد کارشناسان مرکز تماس نسبت به انتهای سال 90 دو برابر شده است و مشکلی در این رابطه نداریم.
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش 999 هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال و نیز مودم همراه وایمکس به ارزش خرید شارژ ایرانسل یک میلیون و 999 هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
ایرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه خرید شارژ ایرانسل ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
به گزارش خرید شارژ ایرانسل سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از یک مهرماه تا 30 آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل از ساعت 2 تا 6 رایگان خواهد بود.
در حال حاضر نسخه‌های جدید فرم‌ویر برای سه مودم وایمکس مبین‌نت منتشر شده است که مشترکان می‌توانند با به‌روزرسانی مودم خود با استفاده از آن‌ها، عملکرد و انعطاف‌پذیری مودم خود را در شبکه افزایش دهند. برای دریافت فرم‌ویر جدید مودم خود و هم‌چنین راهنمای کامل به‌روزرسانی مودم، به خرید شارژ ایرانسل این نشانی مراجعه کنید.
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای 128 تا 2048 کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود خرید شارژ ایرانسل را برگزینند.
وی درباره مشکلات دریافت پین شارژ از طریق سایت مبین نت افزود: در حال به روز کردن نرم‌افزار مربوط به ارایه پین شارژ خرید شارژ ایرانسل هستیم و فعلا این سیستم غیر فعال است. مشترکان مبین نت در صورت نیاز می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی اقدام به خرید شارژ مورد نیاز کنند.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، خرید شارژ ایرانسل کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار دارند.
بنابراین به تمام مشترکانی که از هر یک از مودم‌های DX-350، BM8301، BM632w یا IX-350 استفاده می‌کنند توصیه کرده است با به‌روزرسانی مودم خود، کیفیت ارتباط اینترنتی خرید شارژ ایرانسل خود را ارتقا دهند.
وی با تایید بروز برخی مشکلات در شبکه وایمکس مبین نت گفت: متاسفانه برخی از مشکلات ناخواسته اتفاق می‌افتد به همین علت ما نمی‌توانیم از قبل اطلاع رسانی کنیم. وی با بیان اینکه حجم زیادی از مشترک خرید شارژ ایرانسل ناراضی داشته‌ایم، افزود: در بسیاری از موارد کل هزینه مشترک را مسترد کردیم و در برخی موارد نیز با افزایش دوره مشترک را راضی نگه داشته‌ایم.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: